Astăzi se desfășoară Gala Premiilor e-Commerce GPeC, iar noi ne aflăm acolo pentru a vorbi despre un model de creditare altfel, un model care să avantajeze atât magazinele online, cât și cumpărătorii. Credius și-a propus să transforme total piața din România și a realizat acest lucru în mai puțin de cinci ani.
Cum a reușit? Prin intermediul tehnologiilor inovatoare, tehnologii cu ajutorul cărora a demonstrat că procesul de acordare de credite poate fi făcut altfel.
Mediul online câștigă teren prin rapiditate și flexibilitate. De aceea, Credius și-a implementat serviciile de creditare în acest segment pentru a le face viața mai ușoară atât persoanelor fizice, cât și companiilor care vând online. Pentru cei din urmă, a venit cu un concept diferit, și anume acela de împrumut instant care să faciliteze finalizarea comenzilor în magazinele online.
Să ne imaginăm următorul scenariu: ajungi acasă după o zi obositoare la job. Intri pe laptop, verifici social media, vorbești cu prietenii și, dintr-o dată, vezi o reclamă la un produs pe care ți l-ai dorit dintotdeauna și, ce să vezi, se află la promoție.
Nu-i așa că nu ai voie să ratezi o astfel de ocazie? Dar ce faci dacă nu ai bani pe card, iar promoția nu va mai dura până iei salariul? Ei bine, aici intervine Credius Pay, o nouă metodă de plată online care îți permite să cumperi chiar dacă nu dispui de bani pe card.
Cum se face? Tu trebuie doar să completezi un formular, iar împrumutul ți se va aproba instant, în așa fel încât nimic să nu îți stea în cale atunci când vrei să-ți duci planurile la bun sfârșit.
Clientul face totul de acasă, fără drumuri și fără bătăi de cap. Cererea de credit este disponibilă pe varianta mobile, tabletă, laptop. Aplicația durează aproximativ 6 minute, iar, după cum am precizat și mai sus, răspunsul este instant. Metoda de plată este activă 24/7, inclusiv de BLACK FRIDAY, iar comisioanele sunt 0.
Modernizarea continuă a proceselor tradiționale a adus Credius în fruntea furnizorilor de soluții financiare în România. Cum s-a realizat acest lucru într-un timp atât de scurt? Prin digitalizare, prin mutarea serviciilor din sucursală direct către client.
Viața modernă ne-a făcut mai exigenți și, de aceea, trebuie să ne dorim mai mult și să ne păstrăm standardele cât mai sus. Acest lucru este posibil cu o atitudine proactivă, în care să arătăm inițiativă și să nu așteptăm ca lucrurile să se rezolve de la sine.